torsdag 16 april 2009

den håller på att dö :C

min fina lilla blomma, den håller på att dö :S de är ju fan fail! Epic fail!!!
tror jag måste dra upp persiennerna och ge den lite vatten.
tur att man har gröna fingrar (ja jag är hulken) nej de har jag inte. tyvärr. men så kan de va :P

ibland så önska jag att alla mina vänner jobbade på café, de hade varit bra för min ekonomi, för då kan man snika gratis fika :D jag är en bortskämmd liten snorunge, men ändå så vill jag ha mer pengar. jag vill tjäna de själv. men hur jävla bra går de när de inte finns nått jobb? inte alls bra.
i sommar så kommer de nog att bli lite tärt. men FYFAN så jälva kul jag ska ha! :D
SRF, Hultsfred med Linnea (möjligen men jag tror så jappjapp), sitta och dricka öl/fruktsoppa på plätten, ro med min explorer, jobba hemma (och inte tjäna nå pengar), börja träna igen och ta hand om min lilla poa. jag har ju då plander så de räcker och blir över i alla fall.

sen så får man väl se om de blir nå LK och PDOL. men de skulle jag väl gissa på. de är ju inte förrän i slutet av sommaren så :P nä detta kommer att bli en bra sommar, de känns i alla fall som de ^^
nej nu ska jag gå ut och röka, sedan så får vi väl se vad som händer och sker.

HEJDÅ!

Inga kommentarer: