onsdag 15 april 2009

Hata facebook

nu jävlar är de fan hus i helvetet vill jag lova!
JAG HATAR FACEBOOK! tror dom på självaste allvar att jag vill veta att Martin Olsson OCKSÅ har tagit quizen "hur ful är du" ? NEJ det vill jag faktiskt INTE!
Och NEJ jag vill inte att du ska få "lägga till mig i din födelsedagskalender"
och NEJ jag vill inte "Joina din jävla maffia wars familj".
jag ger upp, snart så ryker den, eller ja så fort jag vet hur man gör för att ta bort den :P

idag är de sol ute och jag har ont i huvudet. Pelle sitter på sin vanliga plats för han skämms! han slog mig nämligen i skallen med en stekpanna igår. Fyfan vilken kille man lever med. Usch! Jag vart så arg så jag stappade ett hål med en polygriptång i hans rygg. äh vafan han får skylla sig själv!

Undrar om man kanske skulle ta och fixa en dejt för dagen, dra ut och käka glåss, inte lipglåss dock, för de kan jag endast göra med Jos ;) Kanske min påjkvän Japplour har tid om han inte skulle till P-town.. eller någon annan fräsig människa. men de är ju inte lätt att vara så jävla cool som jag. aja ska styra upp hejn nu. Snusen kanske har vaknat....... hmmm troligt men knappast säkert.

Pösshäj /Fisk

1 kommentar:

Linnea sa...

JA! Äntligen någon mer än jag som har sett Sanning eller konsekvens! :D YEEEEEEEEES!!!!