söndag 19 april 2009

nom nom

de luktar alkohol i min lägenhet.. de står 2 ölburkar och en ciderflaska med en tampong i på bordet.. fina vänner man har >_<
aja bakis är man också. ligger utfläkt på soffan och funderar här i min ensamhet.
gårdagen vart ändå en lyckad tillställning tycker jag, jag hade då gode kul, men sen så vart jag bara arg och ville slå en tjej på käften så jag gick hem :P

min fruktsoppa är slut, min bacon är slut, jag har ingen mat och nästan inga pengar vad fan gör man? :S jo ringer mamma xD hahaha nä jag ska fixa detta, nu är de slut på bortskämmdheten, i alla fall för ett tag.

jag längtar till sommaren. så ursinnigt mkt så de är inte sant. jag har ju mina vänner som inte heller har nått jobb i sommar som jag ska tjilla med :D så de kommer nog inte bli så jävligt i alla fall, som jag först trodde. Jag och Emmelie i alla fall :D äh de kommer att bli en bra sommar, men fattigt som fan. Jag ska fråga om inte mina älskade päron vill betala min tågbiljett till SRF. de hade varit fint :)

nej nu lämnar jag detta till sitt öde för denna gång. ska se om de finns nått gott att förtära, men säkert inte. aja Puss häj

Inga kommentarer: